نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی گرافیک

نمونه طراحی وب سایت

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی گرافیک

نمونه طراحی وب سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی وب سایت با استفاده از یک متخصص و یا یک پلتفرم یک امر ساده می باشد مگر آنکه بخواهید یک سایت پیشرفته با جزئیات بالا و در مقیاس بزرگ طراحی کنید .

در واقع، برای اینکه بتوانید طراحی وب سایت را انجام دهید، اصلاً نیازی به نابغه بودن ندارید، و این دقیقاً همان چیزی است که ما در این راهنمای ساده به شما کمک خواهیم کرد.

  • هدف و استراتژی سایت خود را مشخص کنید 
  • تحقیق در مورد آخرین ترندهای طراحی وب سایت
  • انتخاب پلتفرم 
  • تصمیم گیری در مورد برند خود
  • افزودن و بهینه سازی محتوا
  • انتشار سایت شما
  • تجزیه و تحلیل و بهبود در طول مسیر

 

پس بیایید باهم نگاهی بنداریم به فرایند طراحی وب سایت.

 

1 هدف و استراتژی سایت خود را مشخص کنید

به نظر می رسد این نکته ساده ای باشد، اما قبل از اینکه ابتدا به طراحی وب سایت خود بپردازید، ابتدا باید هدف آن را روشن کنید.

اگر وب سایت را صرفاً برای کسب سود یا افزایش بازدید خود طراحی می کنید ، این راه اصولی و ابتدایی نی باشد .  طراحی وب سایت شما مستقیماً با برند شما مرتبط است و باید معتبر و جذاب باشد.

برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟

هنگامی که هدف شما مشخص شد، تمرکز به سمت اقداماتی که می خواهید بازدیدکنندگان هنگام ورود به وب سایت شما انجام دهند تغییر می کند. آیا سایت شما فقط برای نمایش اطلاعات وجود دارد؟ برای فروش محصولات؟ برای ثبت نام؟ یا بازدید از محصولات و خدمات شما  ؟

پاسخ به این امر در نهایت نحوه ظاهر و احساس وب سایت شما را تعیین می کند. با استفاده از تجارت الکترونیک به عنوان مثال، یکی از عناصر مهم طراحی شما صفحه فرود شما یا همان Landing page  می باشد.

طبق گفته Crowdspring – یک شرکت برتر برندینگ دیجیتال – صفحه فرود شما باید بر روی یک محصول یا معامله متمرکز لیزری باشد و یک CTA واضح ( فراخوان برای اقدام ) همراه با آن باشد.

مایکروسافت از صفحه اصلی خود استفاده می کند تا نشان دهد هدف گذاری تک محصولی چقدر می تواند موثر باشد

درک کاربران شما برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. این بدان معناست که شما می توانید تجربه ای را که ارائه می دهید سفارشی کرده و بهبود بخشید و بهتر به نیازهای آنها پاسخ دهید. انجام این کار تاثیر مستقیمی بر نتیجه دارد.“بخش بندی ترافیک خود برای ارائه یک تجربه مرتبط تر، اولین قدم شما در سفر به یک تجربه کاربری شخصی سازی شده و موفقیت تجاری ناشی از آن است.”
نمونه طراحی وب سایت فروشگاهی

اگر مایل بودید که طراحی وب سایت خود را با ما شروع کنیم ، می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید تا شما را در یک روند استاندارد و اصلی قرار دهد.  تماس در واتساپ

 

 


 

راهکار پویش

برنامه نویسی تخصصی ، پیاده سازی API

اپلیکیشن موبایل و ویندوز ، برنامه نویسی تخصصی وب سایت های شرکتی و فروشگاه های آنلاین

مشاهده خدمات مبتنی بر وب     و      ارتباط با بخش توسعه

 


 

 

2 در مورد آخرین الگوهای طراحی وب تحقیق کنید

طراحی وب به سرعت تکامل می یابد، اما روندهای رایج تری وجود دارد که می توانید از آنها بیاموزید. در این مرحله، توجه به این نکته مهم است که فقط به این دلیل که یک روند وب جاری است، به این معنی نیست که لزوماً برای شما مناسب است.

48 درصد از مردم طراحی را به عنوان مهمترین عامل یک وب سایت ذکر می کنند، بنابراین مهم است که وقت خود را صرف کنید و به آنچه رقبا انجام می دهند نگاه کنید. هر بخش سبک های متفاوتی خواهد داشت، بنابراین بسیار مهم است که بدانید آیا می خواهید در صنعت خود جا بیفتید یا آن را مختل کنید.

اصول طراحی وب سایت چیست ؟ مقاله ای پر از چالش . از دست ندهید .

از نظر تئوری رنگ‌ها چیزهای زیادی وجود دارد – کدام رنگ‌ها احساسات خاصی را نشان می‌دهند و چگونه شما را در یک نوع احساس قرار می‌دهند. من فکر می‌کنم این بستگی به این دارد که آیا شما سعی در ایجاد اختلال دارید یا سعی می‌کنید خود را در آن جا بیندازید.

«اگر می‌خواهید اختلال ایجاد کنید، چیزی کاملاً متفاوت از آنچه این بخش ارائه می‌دهد می‌خواهید. اما اگر سعی می کنید خود را با آن هماهنگ کنید، الگوهای واضحی وجود دارد.

13 سبک و ترند جدید طراحی گرافیک سال 2020

«اگر یک شرکت فناوری هستید، احتمالاً مقداری آبی در آن خواهید داشت، در حالی که اگر یک استارت آپ هستید، ممکن است یک رنگ واقعاً پر جنب و جوش و داغ در آنجا داشته باشید. در مورد فونت شما هم همینطور. شما یک طراحی واقعا تمیز، ساده و فضای خالی زیادی می خواهید.»

در مورد هارمونی رنگ بیشتر بدانید

پشتیبانی از چت بات ها

در اینجا یک آمار برای شما آورده شده است: کسب و کارها سالانه نزدیک به 1.3 تریلیون دلار برای درخواست خدمات مشتری خرج می کنند. تخمین زده می شود که چت بات ها می توانند این میزان را تا 30 درصد کاهش دهند .

دورانی که چت ربات ها فقط یک ترفند بودند، گذشته است – اکنون، آنها برای خدمات مشتری ضروری تر می شوند.

مهم‌ترین مزیت‌های چت‌ربات‌ها، کارایی زمان و مقرون‌به‌صرفه بودن است. آنها 24/7 کار می کنند، که زمان شما را برای ادامه امور دیگر آزاد می کند. آنها همچنین در هزینه های استخدام کارکنان برای کار به عنوان نمایندگان خدمات مشتری صرفه جویی می کنند.

مطمئناً چت‌بات‌ها بی‌نقص نیستند، اما هوش هیجانی و توانایی آنها برای ارائه پشتیبانی مناسب روز به روز در حال بهبود است. هرگز زمان بهتری برای نصب وجود نداشته است.

 

3 پلتفرم خود را انتخاب کنید

خوشبختانه راه دیگری هم وجود دارد: سازندگان وب سایت و پلتفرم های تجارت الکترونیک . اینها ابزارهای آنلاین DIY هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را ایجاد و طراحی کنید – بدون نیاز به دانستن یک خط کد!

به طور طبیعی، گزینه‌های زیادی وجود دارد ، با کیفیت‌های متفاوت . اما ما کار را انجام داده‌ایم و بهترین‌های موجود در بازار را بررسی کرده‌ایم. از طریق ترکیبی از تحقیقات تخصصی و آزمایش کامل، اکنون می‌توانیم بهترین گزینه‌ها را برای طراحی سایت شخصی شما آشکار کنیم.

در زیر، سه گزینه برتر را هم برای وب‌سایت‌های معمولی و هم برای فروشگاه‌های آنلاین بررسی می‌کنیم. ابتدا، بیایید به فیل در اتاق بپردازیم: وردپرس. که با زبان php  نوشته شده است

در مورد وردپرس چطور؟

WordPress.org یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) منبع باز و میزبان خود است – اما تنها چیزی که واقعاً باید بدانید این است که محبوب ترین پلت فرم برای طراحی وب سایت است.

وردپرس به شما کنترل کامل بر ظاهر و احساس وب سایت شما می دهد و از نظر فنی استفاده از آن رایگان است. ما این را به این دلیل می گوییم که برای اینکه وب سایت خود را زنده کنید، در واقع باید هزینه میزبانی وب، امنیت، نام دامنه و هر افزونه یا تم اضافی مورد نیاز خود را بپردازید.

با این حال، بزرگترین مشکل وردپرس این است که واقعا برای یک روند معمولی مناسب نیست. استفاده از وردپرس تقریباً غیرممکن خواهد بود، مگر اینکه با کد راحت باشید و کد نویسی را بیاموزید یا بودجه لازم برای استخدام یک توسعه دهنده حرفه ای را داشته باشید.

پلتفرم های نیمه رایگان

در تحقیقات تخصصی خود، ما توانسته‌ایم 10 سازنده وب‌سایت را امروز در دسترس شما قرار دهیم.

4 یک الگو / تم را انتخاب کنید

اکنون شما هدف سایت خود را روشن کرده اید، از آخرین روندهای طراحی وب مطلع شده اید، و پلتفرمی را در ذهن دارید، باید ایده بسیار بهتری از آنچه از یک قالب نیاز دارید داشته باشید.

یک قالب، که گاهی اوقات به عنوان یک موضوع از آن یاد می‌شود، طرح‌بندی سایت شما است . به قالبی مانند ساختار خانه خود فکر کنید – قبل از اینکه آن را با تمام وسایل خود پر کنید، ظاهر اصلی خود را تشکیل می دهد.

اکثر پلتفرم‌ها طیف وسیعی از قالب‌ها را برای انتخاب به شما پیشنهاد می‌کنند که از قبل با محتوای نمونه پر شده‌اند.

قالب‌ها معمولاً به دسته‌های صنعتی تقسیم می‌شوند، که غربال کردن آن‌ها و پیدا کردن آن‌هایی که به شما مرتبط هستند را بسیار ساده می‌کند.

هر دسته دارای الگوهایی با ویژگی‌های داخلی مرتبط با آن صنعت خواهد بود که در زمان و تلاش شما برای افزودن آن‌ها در آینده صرفه‌جویی می‌کند.

 

 

 


 

راهکار پویش

برنامه نویسی تخصصی ، پیاده سازی API

اپلیکیشن موبایل و ویندوز ، برنامه نویسی تخصصی وب سایت های شرکتی و فروشگاه های آنلاین

مشاهده خدمات مبتنی بر وب     و      ارتباط با بخش توسعه

 


 

 

5-در مورد برند خود تصمیم بگیرید

هنگام طراحی سایت خود، باید به این فکر کنید که هر کاری که انجام می دهید چگونه با برند کلی شما مرتبط است. همه چیز از طرح رنگ گرفته تا سبک فونت و تصاویر در بیان داستان برند شما نقش دارد. مهم است که همه آنها پیام یکسانی را ارسال می کنند.

این مقاله می تواند درک بهتری از برند برای شما بوجود آورد  – ”  برند بوک یا راهنمای بصری چیست ؟ 

طرح رنگی

رنگ یکی از بزرگترین ابزارهای ارتباطی یک برند است. در واقع، طبق وب سایت Color Matters، یک رنگ می تواند بصورت یک امضا ، شناخت برند را تا 80 درصد افزایش دهد .

روانشناسی زیادی پشت درک مردم از رنگ وجود دارد، بنابراین مهم است که درک کنید چگونه از آن در رابطه با صنعت شما استفاده می شود. برای کمک به شما، در اینجا یک اینفوگرافیک گردآوری کرده ایم که به توضیح معنای رنگ های مختلف و نحوه استفاده از آنها کمک می کند.

در مورد هارمونی رنگ بیشتر بدانید

 

اکثر برندها یک رنگ غالب و سپس دو یا سه رنگ فرعی دارند. آبی محبوب ترین رنگ است که یک سوم از 100 برند برتر از آن در لوگوی خود استفاده می کنند.

نوع قلم

مشابه رنگ، فونتی که انتخاب می‌کنید تأثیر زیادی روی نظر مردم در مورد وب‌سایت شما دارد. بنابراین بسیار مهم است که آنها را با حال و هوای مناسب جذب کنید.

به طور طبیعی، مشاغل حرفه ای می خواهند از سبک های کلاسیک فونت استفاده کنند. فونت هایی مانند Arial و Helvetica مترادف با حرفه ای بودن هستند و بنابراین هنگام بحث در مورد موضوعات جدی منطقی هستند.

با این حال، یک برند سرگرم کننده تر یا بازیگوش تر، ممکن است بخواهد فونت های انتزاعی بیشتری را کشف کند. مهم است که بین جو جالب و خوانایی بهتر تعادل ایجاد کنید.

فونت های ایرانی نیز نظیر ایران سنس ، ایران یکان می تواند شما را در این تصمیم گیری کمک نماید .

 

تصویرسازی

تصاویر نحوه تبدیل یک وب سایت ساده به یک ارتباط بصری هستند.

محتوای بصری برای افزایش کلیک ها و تعامل مفید است، اما در سطح ابتدایی تر، تصاویر به سادگی در ذهن باقی می مانند.

طبق یک مطالعه ، اگر اطلاعاتی را بشنویم، تنها 10 درصد آن را به خاطر می‌آوریم – اما اگر یک عکس اضافه کنید، 65 درصد بصورت باورنکردنی آنها را به خاطر خواهید آورد.

11 نکته برای طراحی پوستر خلاقانه

فقط مراقب باشید که سایت خود را با تصاویر بیش از حد بارگیری نکنید. بسیاری از تصاویر با کیفیت بالا ممکن است عالی به نظر برسند، اما می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند.

کاربران وب بی حوصله هستند و اگر سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، وب سایت شما را ترک می کنند .

 

6 محتوای خود را اضافه کرده و بهینه کنید

بنابراین، اکنون می دانید که چه چیزی را می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید، دو چیز وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید:موقعیت یابی و بهینه سازی.

موقعیت یابی به این اشاره دارد که محتوای شما در هر صفحه کجا قرار می گیرد و چگونه قرار می گیرد. 

در عین حال، بهینه‌سازی فرآیندی است که محتوا را بهینه‌سازی می‌کند تا به آن در رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک کند.

در زیر، نکات فنی هر دو را مورد بحث قرار خواهیم داد و دلیل اهمیت آنها را توضیح خواهیم داد.

تثبیت موقعیت

تحقیق در مورد الگوهای خواندن به ما می آموزد که مردم معمولاً محتوا را در قالب “F” مصرف می کنند . به عبارت ساده، این بدان معنی است که کاربران وب سایت یک صفحه را به شکلی شبیه به F اسکن می کنند.

این تصویر از یک مطالعه نیلسون گرفته شده است ، جایی که حرکت چشم خوانندگان را در یک صفحه وب ردیابی کردند.

یک مثال کلاسیک از نحوه خواندن اطلاعات توسط افراد با الگوی “F” می باشد .به همین دلیل است که نوارهای ناوبری در وب سایت ها تقریباً همیشه در بالای صفحه نمایش داده می شوند.این اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به سایت می بینند.تمرین خوبی است که محتوای خود را با در نظر گرفتن این موضوع منتشر کنید، بنابراین تا حد امکان افراد بیشتری موارد مهم را ببینند.

بهينه سازي

بهینه سازی موتورهای جستجو (به اختصار سئو  SEO ) زمانی است که تغییراتی را در وب سایت خود ایجاد می کنید تا کیفیت یا کمیت افرادی که در صفحات شما فرود می آیند را افزایش دهید. سئو را اینگونه در نظر بگیرید:

اگر یک ماشین مسابقه دارید، هدف برنده شدن در یک مسابقه است. شما می توانید شیک ترین خودرو را داشته باشید، اما این چیزی است که در زیر کاپوت آن وجود دارد که تفاوت ایجاد می کند.

وقتی موتور را اصلاح می کنید، لاستیک ها را تعویض می کنید یا شاسی را شخصی سازی می کنید، کاری که انجام می دهید بهینه سازی خودروی خود است. ممکن است یکسان به نظر برسد، اما اکنون شانس بیشتری برای برنده شدن در مسابقه دارید!

سئو نیز تقریباً مشابه است. سایت شما ممکن است متفاوت به نظر نرسد، اما ایجاد تغییراتی در محتوا، تصاویر و واکنش‌پذیری می‌تواند تاثیر زیادی بر رتبه بالای آن در نتایج موتور جستجو داشته باشد.

در اینجا تنها چند مورد از مهم ترین کارهایی که می توانید هنگام طراحی یک وب سایت بهینه انجام دهید آورده شده است:

فراداده یا متا دیتا

فراتر از محتوای واقعی شما، عناوین و توضیحات صفحه – که به عنوان ابرداده شناخته می شوند – ساده ترین راه برای اطلاع رسانی به گوگل در مورد محتوای سایت شما هستند. ابرداده در نتایج جستجو ظاهر می شود و به کاربران اجازه می دهد قبل از کلیک بر روی صفحه وب شما، آنچه را در صفحه وب شما وجود دارد، کشف کنند.

اکثر مردم با نتایج جستجوی گوگل و نحوه ارائه وب سایت ها آشنا هستند.

فشرده سازی تصویر

تصاویر معمولا فایل های بسیار بزرگی هستند. این بدان معنی است که داشتن تصاویر زیاد می تواند سرعت سایت شما را کند کند و منجر به بی حوصلگی افراد شود و حتی قبل از بارگیری کامل آن را ترک کنند. این به عنوان “جهش یا ترک ” از صفحه شناخته می شود.

 

صفحات وب که زمان بارگذاری دو ثانیه یا کمتر دارند، نرخ پرش 9 درصدی دارند، در مقایسه با صفحات وب که پنج ثانیه طول می کشد و نرخ پرش 38 درصدی دارند.

 

پس چه کاری میتونی در این مورد انجام بدی؟ چرا فشرده سازی تصویر ، البته!

هزاران ابزار فشرده سازی آنلاین رایگان وجود دارد که تعداد پیکسل ها را در تصاویر شما کاهش می دهد. و در حالی که مهم است که کیفیت تصاویر را مخدوش نکنید، فشرده سازی تصاویر می تواند تاثیر زیادی بر سرعت بارگذاری صفحه داشته باشد.

 

متن جایگزین تصویر

در کنار فشرده سازی تصاویر، بخش مهم دیگری از سئو این است که به گوگل بگوییم یک تصویر چه چیزی را نشان می دهد.

برخلاف متن، موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را “خوانش” کنند، بنابراین با افزودن متن جایگزین یا همان ALT تصویر ، به طور موثر به آنها کمک می کنید تا آنچه را که به تصویر کشیده می شود درک کنند.

 

متن جایگزین مستقیماً در وب‌سایت شما ظاهر نمی‌شود – هنگام ویرایش به آن اضافه می‌شود – بنابراین لازم نیست خیلی نگران باشید.

نگران نباشید این مبحث را ما می توانیم برای شما انجام دهید . کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

 

نمایش در موبایل

در سال 2018، 58 درصد از کل مرور اینترنت در دستگاه های تلفن همراه انجام شد. به همین دلیل است که گوگل از وب‌سایت‌هایی که قالب‌بندی مناسبی روی موبایل دارند، ترجیح می‌دهد. اگر مال شما اینطور نیست، مشکل جدی دارید.

اکثر قالب‌ها این روزها پاسخگوی تلفن همراه هستند و به طور خودکار محتوای شما را برای اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش قالب‌بندی می‌کنند. با این حال، اگر می خواهید چیزی در نظر کاربران تلفن همراه متفاوت به نظر برسد، ارزش فکر کردن را دارد.

انجام این کار تجربه کاربران شما را بهبود می بخشد و امتیازات جدی سئو را برای شما به ارمغان می آورد. بعلاوه، این یک راه عالی برای دسترسی بیشتر به وب سایت شما برای مخاطبان گسترده تر است.

پیوند داخلی

پیوند داخلی جایی است که کاربران را از طریق یک لینک به صفحه وب دیگری در سایت خود هدایت می کنید . این معمولاً زمانی انجام می شود که چیزی را ذکر می کنید که محتوای مرتبطی در آن دارید. این به گوگل و شرکت می گوید. که شما یک مرجع در این موضوع هستید، زیرا چندین مقاله در مورد آن دارید.

 


 

راهکار پویش

برنامه نویسی تخصصی ، پیاده سازی API

اپلیکیشن موبایل و ویندوز ، برنامه نویسی تخصصی وب سایت های شرکتی و فروشگاه های آنلاین

مشاهده خدمات مبتنی بر وب     و      ارتباط با بخش توسعه

 


 

 

7 وب سایت خود را منتشر کنید

در این مرحله، بیایید خلاصه‌ای از کارهایی که باید تا الان انجام می‌دادید را مرور کنیم:

  • هدف وب سایت خود را مشخص کرد
  • در مورد آخرین روند طراحی وب تحقیق کرد و برخی از رقبا را تجزیه و تحلیل کرد
  • بر روی یک پلتفرم و موضوعی برای ساخت وب سایت خود تنظیم شده است
  • در مورد برند خود تصمیم گرفتید (طرح رنگ، سبک قلم و غیره)
  • وب سایت خود را ایجاد کرده و محتوای آن را بهینه کردید

اکنون زمان آن است که قبل از پخش زنده بررسی کنید همه چیز کار می کند!

از خانواده، دوستان و همکاران خود بخواهید که سایت را در حالت پیش نمایش آزمایش کنند (همه سازندگان وب سایت و پلتفرم های تجارت الکترونیک این قابلیت را خواهند داشت)، و ببینید آیا مشکلی پیدا کرده اند یا خیر. شما حتی می توانید از عموم مردم نیز بخواهید آن را آزمایش کنند و افکار خود را ارائه دهند.

برخی از موارد رایجی که می خواهید بررسی کنید عبارتند از:

  • همه پیوندهای شما به درستی کار می کنند و کاربران را به صفحه مناسب هدایت می کنند
  • همه مطالب شما قابل خواندن و یافتن آسان است
  • شما هرگز بیش از سه کلیک با صفحه اصلی فاصله ندارید
  • سایت شما در دسکتاپ، موبایل و تبلت عالی به نظر می رسد
  • سرعت بارگذاری در هیچ صفحه ای بیش از 5 ثانیه نیست ( برای بررسی این موضوع از تستر سرعت سایت رایگان استفاده کنید)

برای جزئیات بیشتر، می توانید تعداد زیادی چک لیست UX (تجربه کاربر) را به صورت آنلاین پیدا کنید. مهم است که قبل از پخش زنده تا حد امکان دقیق باشید.

به آن مانند شب افتتاحیه یک رستوران فکر کنید:

فضای داخلی رستوران، منو، سرآشپزها و سرگرمی‌های شما همگی می‌توانند مناسب باشند، اما اگر کارکنان کم داشته باشید، اولین تأثیر بدی را روی بسیاری از مشتریان به جا می‌گذارد.

همیشه قبل از شروع به کار وب سایت خود را به درستی بررسی کنید – اولین برداشت ها مهم است. پس از آن، شما آماده هستید: سایت خود را منتشر کنید و آن را به دنیای آنلاین ارسال کنید!

8 تجزیه و تحلیل و بهبود

تبریک می گویم! شما اکنون صاحب یک وب سایت زنده هستید. شما می توانید به عقب برگردید و اکنون استراحت کنید، درست است؟ خوب، نه کاملا.

پیگیری نحوه عملکرد وب سایت شما بسیار مهم است. بدون معنی به نظر رسیدن یک مربی شخصی سختگیر، باید به کار و پیشرفت ادامه دهید!

اکثر پلتفرم ها تجزیه و تحلیل داخلی خود را دارند، یا حداقل برنامه ای دارند که می توانید نصب کنید. از طرف دیگر، می توانید سایت خود را به Google Analytics متصل کنید، بنابراین می توانید مواردی مانند:

 

  • چند بازدید از صفحه دریافت می کنید
  • میزان زمانی که کاربران در هر صفحه صرف می کنند
  • نرخ پرش شما چقدر است
  • نرخ تبدیل (برای تجارت الکترونیک)

این آمارها که به عنوان معیارهای رفتاری شناخته می‌شوند، به شما کمک می‌کنند تا در مورد اینکه کدام صفحات وب نیاز به توجه دارند، ایده بگیرید. آنها همچنین به شما کمک می کنند مکان هایی را که باید سئوی خود را بهبود بخشید شناسایی کنید.

 

حقیقت این است که کار یک طراح وب هرگز واقعاً انجام نمی شود. اگر تنها بنشینید و کارتان را تحسین کنید، دیگران از شما پیشی خواهند گرفت.

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که نیاز به ایجاد تغییرات لحظه به لحظه داشته باشید، اما حفظ عملکرد سایت و تغییرات در روند طراحی وب سایت بسیار مفید خواهد بود.

 

خلاصه: چگونه یک وب سایت طراحی کنیم

طراحی وب سایت: 8 مرحله

  1. هدف و استراتژی سایت خود را مشخص کنید
  2. در مورد آخرین روند طراحی وب تحقیق کنید 
  3. پلتفرم خود را انتخاب کنید
  4. یک الگو را انتخاب کنید و سفارشی سازی را شروع کنید
  5. در مورد برند خود تصمیم بگیرید
  6. محتوای خود را اضافه کرده و بهینه کنید
  7. وب سایت خود را منتشر کنید
  8. تجزیه و تحلیل و بهبود بخشد

این راهنما را به عنوان کتابچه راهنمای طراحی وب سایت خود علامت گذاری کنید. به این ترتیب، اگر در مورد بهترین عملکرد یا طراحی اولیه «بایدها» و «نبایدها» مطمئن نیستید، همیشه می توانید دوباره آن را بررسی کنید.

به یاد داشته باشید: مراقب رقبای خود باشید و از یادگیری از بهترین ها نترسید. مراحل راهنمای ما را دنبال کنید و در کمترین زمان طراحی کسل کننده را به مرور لذت بخش تبدیل خواهید کرد.

و اگر زمانی گیر کردید، با ما تماس بگیرید. ما سعی خواهیم کرد تا جایی که می توانیم به شما کمک کنیم!

حقیقت این است که کار یک طراح وب هرگز واقعاً انجام نمی شود. اگر تنها بنشینید و کارتان را تحسین کنید، دیگران از شما پیشی خواهند گرفت.

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که نیاز به ایجاد تغییرات لحظه به لحظه داشته باشید، اما حفظ عملکرد سایت و تغییرات در روند طراحی وب سایت بسیار مفید خواهد بود.

 

سوالات متداول

بسیاری از سازندگان وب سایت برنامه های رایگان ارائه می دهند . با این حال، اگر در مورد سایت خود جدی هستید، باید با یک طراح وب سایت مشاوره بگیرید و ما در خدمت شما هستیم

آیا باید یک طراح وب استخدام کنم یا خودم این کار را انجام دهم؟

این واقعاً به سه چیز بستگی دارد: سطح مهارت، بودجه و نیازهای شما. اکثر مردم می توانند بدون دردسر یک وب سایت بر روی یک پلت فرم طراحی کنند، اما اگر سایت شما پیچیده است، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

بهترین پلتفرم برای طراحی وب سایت چیست؟

از تحقیقات مستقل ما، Wix به عنوان بهترین سازنده وب سایت DIY برای استفاده ظاهر شد. این برای سایت های شخصی، مشاغل کوچک و کسانی که به دنبال فروش چند محصول به صورت آنلاین هستند ایده آل است. در همین حال، Shopify با طیف خیره کننده ای از تم ها و ویژگی ها، بهترین پلت فرم برای سایت های تجارت الکترونیک کامل است. در نظر داشته باشید که در کشور ما این موارد فیلتر هستند .!!

آیا باید از وردپرس یا سازنده وب سایت استفاده کنم؟

باز هم این مسئله توانایی فنی شماست. وردپرس نسبت به سازنده وب سایت پیشرفته تر و خلاقانه تر است، اما برای طراحی یک وب سایت به دانش کافی در زمینه کدنویسی نیاز دارید. شما همچنین باید در مورد میزبانی وب و امنیت فکر کنید. سازندگان وب سایت گزینه ساده تر و مبتدی هستند.

چگونه می توان از یک وب سایت درآمد کسب کرد؟

از چیزهای ساده ای مانند فروش محصولات گرفته تا مفاهیم پیشرفته تر مانند تولید سرنخ یک کسب و کار ، این روزها هر کسی می تواند به صورت آنلاین درآمد کسب کند.

با تشکر از زمانی که برای خواندن این مقاله گذاشتید .

قطعا ما به دنبال راه حل های جدیدتر هستیم . باما همراه باشید.

 


 

راهکار پویش

برنامه نویسی تخصصی ، پیاده سازی API

اپلیکیشن موبایل و ویندوز ، برنامه نویسی تخصصی وب سایت های شرکتی و فروشگاه های آنلاین

مشاهده خدمات مبتنی بر وب     و      ارتباط با بخش توسعه

 


 

مقاله های گرافیکی حرفه ای ما را از دست ندهید .

با تشکر از شما . سرویس طراحی ها شامل :

مشاوره طراحی و تبلیغات
ایده پردازی و خلاقیت
اجرا و نظارت
طراحی لوگو
طراحی ست ادری
طراحی وب سایت
طراحی شخصیت تبلیغاتی
طراحی پوستر
طراحی بروشور
طراحی کاتالوگ
طراحی فولدر
تصویر سازی تبلیغاتی
طراحی بیلبورد
طراحی تابلو
تبلیغات محیطی
طراحی رابط گرافیکی
کمپین تبلیغاتی
استند تبلیغاتی
طراحی سه بعدی
فیلم تبلیغاتی
تیزر صنعتی
کلیپ تبلیغاتی
ساخت تیزر تلویزیونی
لوگو موشن
طراحی برندبوک
ساخت آرم آگهی
امور چاپی
طراحی پیج اینستاگرام
طراحی پارچه
طراحی لیبل
طراحی برندبوک

نمونه کارهای طراحی گرافیک در وب سایت :
https://vahidvalizadeh.ir/graphic-design-sample/

نمونه کارهای طراحی لوگو در وب سایت :
https://vahidvalizadeh.ir/logo-design/

طراحی حرفه ای فروشگاه اینترنتی با 180 امکان و قابلیت شخصی سازی بصورت کدنویسی خصوصی در راهکارپویش
https://rahkarpooyesh.ir/

عضو انجمن طراحان و گرافیستان ایران
انجام امور طراحی بصورت فریلنس
طراح و گرافیست بین المللی

شماره تماس : 00989193636528
ایمیل : vahidvalizadeh1981@gmail.com