طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی راه حل زیبای تعریف خدمات و محصولات شما در دنیای امروزی

در دنیای امروزی کسب و کارها نیاز به برپایی ویترین زیبایی از محصولات و خدمات شما در سطح فضای اینترنتی دارد . از همین رو ، می توان این امر را یک انقلاب در فروش محصولات بصورت مجازی دانست .

خیلی از کسب و کارها توان فروش بیشتر را بخاطره داشتن فضا و تبلیغات و در نهایت هزینه های جاری ندارند . بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب و کار خود یک فضای دیگری برای نمایش و فروش محصولات خود داشته باشید . لیکن  داشتن یک فروشگاه اینترنتی می تواند به کسب و کار شما کمک شایانی نماید .

تخصص ما در زمینه ساخت انواع فروشگاه های اینترنتی، طراحی وب سایت های گوناگون معرفی کالا و خدمات و پرتال های سازمانی و دولتی می باشد . اینگونه وب سایت ها ساختاری با آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد و می تواند بستری مناسب برای فروش بالایی در روز بدون افت سرعت حاد و مشکلات دیگر را داشته باشد .

تکنولوژی ساخت حرفه ای و برنامه نویسی بروز بهمراه پایگاه های داده حرفه ای می تواند تمام نیازهای یک فروشگاه اینترنتی را کاملا مرتفع سازد .

 

 


 

راهکار پویش

برنامه نویسی تخصصی ، پیاده سازی API

اپلیکیشن موبایل و ویندوز ، برنامه نویسی تخصصی وب سایت های شرکتی و فروشگاه های آنلاین

مشاهده خدمات مبتنی بر وب     و      ارتباط با بخش توسعه

 


 

ساختار طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

در طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ساختار بگونه ای می باشد که قابلیت ورود و استفاده صدها هزار نفر در روز را دارا می باشد . در صورتی که اگر شما بدون این تکنولوژی سراغ طراحی وب سایت های آماده مانند وردپرس باشید قطعا به مشکلات اساسی و ضررهای جبران ناپذیری را در سطح کار برخواهید خورد .

دیگر امکانات اینگونه وب سایت ها داشتن پنل مدیریتی حرفه ای و سبک ، و راه اندازی با کمترین منابع سخت افزاری می باشد . سیستم ماژولار این نوع وب سایت ها به شما کمک می کند تا در صورت درخواست ، امکانات دیگری به وب سایت خود اضافه نمایید .

سرعت و کم حجم بودن هسته وب سایت باعث می شود وب سایت شما را با رقیبان متمایز نماید . و این نقطه قوتی برای سئوی وب سایت می باشد .

و در نهایت واکنش گرایی سیستم در انواع دیوایس های موبایل این امکان را برای شما بوجود می آورد که در هر مدل موبایلی ، به راحتی به وب سایت دسترسی داشته باشید .

آدرس وب سایت طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی :  https://zitro.ir/

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09193636528 تماس حاصل فرمایید . در غیر اینصورت می توانید به صفحه تعرفه هزینه طراحی وب سایت رفته و قیمتهایی طراحی و اجرای وب سایت های گوناگون را مشاهده نمایید .

اگر در بخش طراحی و کد نویسی اختصاصی فروشگاه اینترنتی، بدنبال راهکاری نوین برای اثر بخشی بیشر در کسب کار خود بودید، منتظر تماس شما خواهیم ماند.

طراحی و کد نویسی اختصاصی فروشگاه اینترنتی چیست و چرا از این سرویس بجای فروشگاه سازهای رایگان استفاده می کنیم ؟ مقاله ای پر از اطلاعات برای کسب اطلاعات در زمینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی .

فروشگاه ساز یا کد نویسی اختصاصی فروشگاه اینترنتی

 

تعرفه طراحی وب سایت 1402

خدمات طراحی دیگر مجموعه شامل :

مشاوره طراحی و تبلیغات ، ایده پردازی و خلاقیت ، اجرا و نظارت ، طراحی لوگو ، طراحی ست ادری ، طراحی وب سایت ، طراحی شخصیت تبلیغاتی ، طراحی پوستر ، طراحی بروشور ، طراحی کاتالوگ ، طراحی فولدر ، تصویر سازی تبلیغاتی ، تصویر سازی ، طراحی بیلبورد ، طراحی تابلو ، تبلیغات محیطی ، طراحی رابط گرافیکی ، پکیج تبلیغاتی ، استند تبلیغاتی ، طراحی سه بعدی ، فیلم تبلیغاتی ، تیزر صنعتی ، کلیپ تبلیغاتی ، ساخت تیزر تلویزیونی ، لوگو موشن ، طراحی برندبوک ، ساخت آرم آگهی ، امور چاپی ، طراحی پیج اینستاگرام ، طراحی پارچه ، طراحی لیبل  می باشند که می توانیم تمامی خدمات گفته شده را در قالب های گوناگون و سبک های نوین اجرا کرد .

20 % تخفیف ویژه اولین سفارش طراحی گرافیکی