طراحی لیبل های شیشه ای گرانول تایم

طراحی لیبل های شیشه ای گرانول تایم

طراحی گرافیکی

گرافیک راه حل زیبای تعریف خدمات و محصولات شما.

از نظر تئوری می توان گفت که طراحی گرافیکی یعنی هنر ارتباط بصری از طریق عکس ، نماد و متون که وظیفه انجام آن به عهده یک طراح گرفیک می باشد .

در واقع طراحی گرافیکی روش ارتباط تصویری بدون گویش می باشد که امروزه با نرم افزارهای گرافیکی کامپیوتری ، طراح قادر خواهد بود تا مزمون گرافیکی را برای خدمات و محصولات ایجاد نماید .

الگوهای جدیدی که در حال حاضر موجود می باشد ، کمک شایانی به تعریف سبک های جدید طراحی می کند . ایده پردازی های خلاق ، استفاده از نگرش جدید در راستای مارکتینگ ، استفاده از اصول استاندارد طراحی و همچنین بکارگیری از اصول استاندارد هارمونی رنگ ، طرح را می تواند پیش از گذشته زیبا و مهندس خلق نمود.

و همچنین نگاه به جامعه هدف یکی دیگر از عوامل موثر در طراحی گرافیک می باشد . باید درنظر داشت که رعایت این اصول ، نتیجه ای مطلوب از این خدمات را برای کارفرما به ارمغان می آورد .

طراحی گرافیکی جزو لاینفک تبلیغات محصولات و خدمات شما می باشد . خواه یک طراحی سربرگ ساده باشد و یا مجموعه ای از خدمات طراحی باشد . بنابر نیاز مجموعه ، طراحی تبلیغاتی برای شما اجرا می گردد.

طراحی گرافیکی بنابر نیاز مشتری و یا کارفرما از ترکیب های متفاوتی قابل اجرا می باشد . در این بخش می توان به انواع سرویس های طراحی اشاره کرد .

انواع خدمات طراحی شامل :

مشاوره طراحی و تبلیغات ، ایده پردازی و خلاقیت ، اجرا و نظارت ، طراحی لوگو ، طراحی ست ادری ، طراحی وب سایت ، طراحی شخصیت تبلیغاتی ، طراحی پوستر ، طراحی بروشور ، طراحی کاتالوگ ، طراحی فولدر ، تصویر سازی تبلیغاتی ، تصویر سازی ، طراحی بیلبورد ، طراحی تابلو ، تبلیغات محیطی ، طراحی رابط گرافیکی ، پکیج تبلیغاتی ، استند تبلیغاتی ، طراحی سه بعدی ، فیلم تبلیغاتی ، تیزر صنعتی ، کلیپ تبلیغاتی ، ساخت تیزر تلویزیونی ، لوگو موشن ، طراحی برندبوک ، ساخت آرم آگهی ، امور چاپی ، طراحی پیج اینستاگرام ، طراحی پارچه ، طراحی لیبل  می باشند که می توانیم تمامی سبک های گفته شده را در قالب های گوناگون هندسی و سبک های نوین اجرا کرد .

طراحی گرافیکی به هر سبکی که طراحی شود باید گویای رفتار ، هویت سازمانی و شخصی ، نماینده خدمت و کالا و رساننده نگرش آن مجموعه باشد.

برای بررسی بیشتر مفاهیم طراحی گرافیکی و همچنین آشنایی با ساختار طراحی گرافیک می توانید به لینک مقاله ترندهای گرافیک و مقالات گرافیکی مراجعه و با مراجعه به بخش نمونه طراحی های گرافیک می توانید از نمونه کارهای ارائه شده بهرمند شوید.

و در انتها می توان به محاسبه هزینه طراحی پرداخت . فرمول محاسبه طراحی به این شکل می باشد پس از دریافت ارائه خدمات کارفرما پس از ارائه نیاز خود به واحد طراحی و همچنین بحث در مورد زمان اجرا و انتخاب جامعه هدف خدمات و محصولات ، زمان طراحی مشخص و تعداد کانسپت و حجم کاری مشخص می گردد و در انتها اعلام هزینه میشود.

در ضمن خوشحال میشوم از نمونه کارهای لوگو دیدن فرمایید.

20 % تخفیف ویژه اولین سفارش طراحی گرافیکی